חקירת הפיגוע בירושלים: אמו של המחבל נעצרה

בנצי לייזרוביץ No Comments on חקירת הפיגוע בירושלים: אמו של המחבל נעצרה

חקירת הפיגוע בו נרצחה הדס מלכא הי"ד: אמו של המחבל נעצרה ושני חשודים בהם תושב מזרח ירושלים נעצרו לחקירה

שער שכם • אילוסטרציה
9:16
30.04.24
בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on ח"כ צבי סוכות מאיים: נפרק את הממשלה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חקירת הפיגוע המשולב בשער שכם מיום שישי: חוקרי יחידה מרכזית של המשטרה עצרו שני חשודים בהם תושב מזרח ירושלים החשוד בהסעת המחבלים ואמו של אחד המחבלים החשודה בתמיכה בארגון טרור.

חקירת הפיגוע הוטלה על יחידה מרכזית של משטרת ירושלים, אשר פועלים מאז קרות הפיגוע לאיסוף ממצאים וראיות ולהביא לדין כל מי שהיה מעורב בפיגוע בכל דרך. במסגרת החקירה עצרו חוקרי היחידה המרכזית תושב עיסאוויה בחשד שהסיע את המחבלים למקום הפיגוע. החשוד נעצר ונבדק חשד לפיו ידע על כוונותיהם ולא מנע זאת.

כמו כן, ועפ"י החלטת חוקרי הימ"ר נעצרה הלילה אמו של אחד המחבלים, תושבת הכפר דיר אבו משעול, שהובאה אף היא לחקירה ביחידה המרכזית בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע. שני החשודים יובאו בהמשך בפני בית המשפט שם יבקשו חוקרי היחידה המרכזית להאריך מעצרם.

מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי אמר: "בביקור הניחומים שקיימתי אתמול בבית משפחת מלכא הבטחתי לאביה של הדס ז"ל שכפי שעשינו בעבר בפיגועים קודמים בירושלים, ידינו תגיע לכל מי שקשור לפיגוע בכל דרך ולכל מי שרק מעז להביע בגלוי תמיכה ולהשמיע דברי הסתה בוטים ועידוד לפיגוע הרצחני והקשה בו נרצחה הדס מלכא ז"ל. כך עשינו עם מעצרם של שני החשודים. לכך לא ניתן יד ונגיב ביד קשה".



0 תגובות